janina hat mich gebeten das ins forum zustellen, leider hat sie mir den text im schweizerdeutsch geschickt, hoffe ihr könnts trotzdem lesen
also er isch ca es joohr alt und en reinrassige Perser aber ohni Stammbaum, er isch cremfaarbig, nit kaschtriert, chunt mit anderne Büsis guet us, isch e Huuskatz und en unheimliche Schmuser.
Wo ichen kenneglernt han heter total verkläbti äugli ka und woni mini nochberi gfrogt han obsi das schomol bim Arzt zeigt het het si gseit jo de hegere so tröpfli geh ganz am afang und den segs numeno schlimmer gworde do hegsi nach 2 Täg die Tropfe nümi geh und jetzt isches halt immer so ( agfange hets woner es Baby gsi isch und jetzt ischer es Joohr alt!!!! ) är het bruni verchruschteti auge. gsehn nit schön us aber worschindlich isches halt wiler en Perser isch und si putztem sini äugli jo nit!! Wonen so beobachtet han hani gmerkt daser humplet mit eim vo de Hinterpfötli und woni si drufagsproche han het si gseit jo woner chli gsi isch segsem mol ufs Pfötli trampt und sit den humpleter halt!!! Sit dem mit de Auge hegsi nit nomol welle zum Tierarzt schliesslich heger si scho knueg koschtet! Jo jetzt sit guet 2 Mönet het si vo ihm mit ihrer andere Chatz 2 Babys gmacht und jetzt ischer ihre numeno läschtig ständig das Bürschte und er hebi jo nit ahne usw. Die 2 chline wöll si jetzt palte und d Muetter aber de Shorty chön si nüm bruche!!!! Segere eifach z aschträngend. I hanere abote ihn mol richtig s Bürschte do er scho vo obe bis unde TOTAL verfilzt gsi isch und han en Termin für negscht wuche abgmacht, naja si hetmer gescht gseit i mies nümi cho si hegem Menscheenthoorigscerme!!!! drufdoh und wosi gmerk het es schelli ihm d Hut ab hegsis ganz schnäll wider weg gmacht und den sege die chlümpe grad abkeit woner so dra gschläckt heg! Fazit ich han gseit ich nehmen und suechi ihm es schöns Plätzli do ich jo scho 4 Büsis ha chanen leider au nit palte! Si will 150 Fr für ihn schliesslich hegsi jo 300 zahlt ( natürlich übernimm ich d koschte wener es schöns Plätzli würi finde ) hoff so ihm übers Forum es schöns Plätzli chöne zfinde!!
Nei jesses...........
so lüt söttmer
das isch ja nöd zum glaube, wie doof chammer si. hei nei das regt mich ja so öpis vo dermasse uf!
Arms chlises Perserli!
ich los mich mal um!
Der Hund denkt: Sie geben mir Futter, Sie pflegen mich, Sie kümmern sich um mich und Sie liben mich! Sie müssen Götter sein!
Die Katze denkt: Sie geben mir futter, Sie pflegen mich, Sie kümmern sich um mich, Sie lieben mich! Ich bin eine Göttin!
Diese Frau ist wirklich das allerletzte ich kann es einfach nicht fassen, wie Menschen mit Tieren umgehen, da kommt mir wie Bloodymary das !!! Ich hoffe so sehr, dass er einen guten Platz findet wo er auch geliebt und gepflegt wird`!!!
Bin entsetz. dieser dummen kuh sollte man ... Der arme kleine. Mal wieder so eine vermehrerin.. fürs baby machen ist er gut genug... hoffe er findet ein gutes Plätzli.
der frau sollte man wirklich alle katzen lieber heute als morgen wegnehmen.
dass sie den armen perser mit enthaarungscrme behandelt hat - hab ich das wirklich richtig verstanden - ist meiner meinung nach tierquälerei. eindeutig ist auch, dass sie den kater vernachlässigt hat. perserkatzen müssen täglich gebürstet werden.
die nichtbehandlung der augen und des beinchens ist eine unterlassene hilfestellung.
und nun will sie auch noch geld für den kater. sie soll froh sein, wenn keine anzeige gegen sie erhoben wird. gemäss dem neuen tierschutzgesetz hat sie meiner meinung nach gegen verschiedene auflagen verstossen.
ich drück dem armen kleinen alle daumen und hoffe, dass die kleinen auch nicht bei ihr blieben müssen.
verständnislose grüsse
Alice mit den wieder 11 Hexenhauskatzen, und für immer im Herzen meine vielen unvergesslichen Sternchen
janina hat mich gerade angeschrieben, die frau hat shorty nun seber verkauft janina weiss also nicht wo er hinkommt, aber anscheinend zu einem jungen paar mit sohn, ich hoffe das es ein gutes plätzchen ist und die das arme tier zum ta bringen
ganz fest das es für ihn jetzt ein schönes leben wird
Katzen erreichen mühelos, was uns Menschen versagt bleibt -
durchs Leben zu gehen, ohne Lärm zu machen. E.M. Hemingway
Ich drück dem süssen Shorty auch ganz fest die Daumen dass er nun an ein besseres Plätzchen kommt Nach diesem Horror kann es ja fast nur besser werden, dass hoffe ich zumindest sehr für ihn!
Hoffentlich hat das arme Tier endlich ein gutes Zuhause und wird hoffentlich auch kastriert. Würde mich aber nicht wundern, wenn er auf einmal auf einer "Vermehrerzucht-HP" auftauchen würde. Die schiessen ja wie Pilze aus dem Boden
Heidi mit Leonie, Ruby, Oraja, Lavinia, Emily und Cucciola